lördag 18 maj 2013

Mello

Ska jag titta eller inte....hmmm...ja vi är hos Eriks föräldrar & chansen att vi tittar på mello är rätt stor...jo du förstår...det bjud på gott...en jätteskål med godis...och fritt fram..men först när programmet startat...fast jag lider inte vi har ätit en riktigt god middag porterstek som var syndigt god...yautsa:) hi hi du fattar....och kaffe med gott på eftermiddagen i solen...& pyret har hållit låda hela tiden...men sov mellan halv 2-strax innan 3..då kaffet blev av.
Hjälp vad jag inte har lust att sitta inne så jag ska passa på att gå ut en liten stund till innan...godisfrossandet...:) kramiz & hoppas d går bra för vår robin! heja!!!

2 kommentarer:

  1. Vi tittade också och jag tyckte faktiskt att Ukraina var bäst hon sjöng fantastiskt..

    Men brun...mest grisrosa=) det tar en stund innan man hittar färgen..fast idag regnar det...
    krama pyret och erik och hälsa

    SvaraRadera
  2. Hej gumman idag är jag ledig men förmiddagen är jag sängliggande...sovstund precis som på dagis fast för uttröttade mammor=) kram höres!

    SvaraRadera