fredag 3 maj 2013

Tänk!

Om ett litet tag blir min lilla plutt 1 år..tänk vad tiden går fort..och jag ska tillbaka till jobbet vid månadsskiftet det kommer bli ovant...rakt på så där inget skyddsnät men visst jag klarade av graviditet och att få ut pyret men sen då..att gå från ledighet till jobb på en dag..jag går och lägger mig på kvällen och ska upp till jobbet..lite rysning men ändå lite spännande för jag älskar ju mitt jobb ja man funderar lite ibland.
Imorgon drar vi till Upplandsvästby för bakluckeloppis paraply tar jag med mig ifall=) och vi får Sara med familj med oss..perfekt:) ska se om jag gör några fynd..nehee nu ska jag ge all min tid till erik..han behöver det..han ska få lite glass med ananas till..gud så gott..kramizar

1 kommentar:

  1. Ja snart är det dax men du klarar det, du är en fighter.
    Oj lille prinsen fyller snart år..gulleplutten bara måste komma i sommar...vi saknar honom och
    Hoppas du gjorde några fynd? ring ikväll om du har tid..kram

    SvaraRadera