måndag 6 maj 2013

Fika & promenad

Idag tog sara och ungarna och jag en promenad massor av sol till caféet helt underbart & vi njöt..purr..om jag varit en katt skulle jag spunnit.
Pyret och isa pratade hela vägen dit...vi med fast det blir lite svårt när småttingarna ska prata samtidigt..men det går.
Ja så vad hände då i helgen...jo vi var ju på loppis, bagagetrunksloppis där en massa folk köper säljer prylar och vi fick tag på lite...vill inte visa allt men jag fick tag i  en strykbräda..50 kronor en hel förpackning oöppnade ljus! 25 kronor en tekanna då min gamla började bli rätt sliten så nu har jag en blå:)
Erik tittade in köksprylar och fick tag i ett knivsätt för 150 pix..laserknivar..ja kockar ska ju alltid stila..och hans knivar är heliga..jag får inte använda hans dyrgripar men dessa ska jag få pilla på..vi får se.
och en elefantvattenkanna!! vilken dumbokanna..hi hi
Nu har pyret erik och jag sova i precis den följden för jag är den kvällpiggaste..så är det..kramiz



3 kommentarer:

  1. Har ni oxå sol? vi har +11 och sol...och jag är ledig hela dagen och ska ut och på en liten promenad sen.
    Jättefina fynd! ljusen var verkligen ett fynd kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack för messet men jag hade stängt av omvärlden idag..sov-mysstund helt själv..värsta zzzzz läget
    kram gullet

    SvaraRadera
  3. Hej gullet vi åker till stranden vid tiotiden, hör av dig på mobilen för jag ligger nog raklång vid 12 tiden=) puss!

    SvaraRadera