måndag 14 juli 2014

Hur gick det då..

Erik ringde efter två minuter, matchen var slut & han var förbannad skitförbannad TYSKJ...ja fatta va sur han var & han sa att Argentina var kass..brassarna oxå..is if I care..tänkte jag & när han lagt på så fortsatte tjejnatten...idag har jag varit slö..det har regnat men vi ute på en promenad med paraplyer..brr så blött pyret & isa tyckte inte om blötan utan kurade i sittvagnarna....när dom kom in på fiket så blev det full fart...tjoohoo mamma.....fånga mig..jag satt och tog mig för pannan..Sara fångade pyret som sprattlade som en fisk på golvet...det där är inte min unge sa jag..jag har lånat honom på typ 15-16 år...men jag älskar min lille sprattelgubbe men idag var jag tacksam att sara hade energin att jaga honom. kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar