onsdag 16 juli 2014

Erik jag har haft en eftermiddag utan pyret som knappast saknade oss då han var hos Isa...sara kommer i andra hand..ja förutom att hon kommer med maten och drickat annars är det bara isa som gäller.

Vad gjorde då Erik & jag...ja vi gick på restaurang..bra när Erik har kontakter och fixade trixade så jag fick x-tra fin middag...lite som Lady & Lufsen..ja jag var lufsen för så lät det när uthungrade jag åt...och vad fick vi...frikadeller och spagetti vad annars och det mina vänner är gutt som fasen..& men den där kyssen kom inte för än middagen var klar...vad som hände sen vet bara Erik & jag:)

Nu är vi hemma igen..lilla prinsen sover dagen har varit perfekt & kvällen är perfekt på balkongen med en kopp kaffe och en god kaka...sockerkaka med choklad vad annars:) kramiz

1 kommentar:

  1. Underbart härligt! frikadeller din favorit ja han vet hur man ska göra sig populär och choklad sen..mums
    Vi önskar en trevlig lördag och sticker och badar på förmiddagen kram gullet

    SvaraRadera