lördag 26 juli 2014

Bad

I nybroviken men nej så ingen ståplats utan vi skojade bara när vi var på väg till Söderbysjön ska vi säga lite lugnare lite mindre väldigt mysigt men man måste gilla fåglar..dom kommer på besök ibland rätt ofta.
Sara isa pyret och lilla jag badkrukan doppade våra kroppar i vattnet och passade på att njuta denna lediga dag nu är vi hemma så ingen ragg/utekväll utan tvkväll med erik & pyret sover sara messade & skrev att isa oxå sov dom är helt slut efter baddagen..då får trötta mammor vila..kanske:) puss kramiz


3 kommentarer:

  1. Vi badade i Dansklandet..go mat goa människor och väldigt go mjukglass..mums vad gott och jag smälte lika snabbt som glassen..jag är kär i mjukglassen..Jonas får ursäkta=) kram

    SvaraRadera
  2. Badkruka där, har pyret lärt sig hoppa från trean än? ja du kan ju det men han är ju snart stora pojken.
    Vad tyckte Erik om russinLina? puss

    SvaraRadera
  3. Förlåt att jag inte svarar ikväll men jag är helt slut zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kram

    SvaraRadera