tisdag 8 juli 2014

Borta bra..bada bäst

Vi är i Jönköping....vi åkte i onsdags från Lindas & saknar dom såå mkt men då övriga släkten vill träffa oss så får man åka så idag ska pyret jag iväg till badstranden med Eriks kusinbarn som redan har bildat ett litet gäng av små söta skrikande springande hulliganungar som deras mamma & jag får fullt upp med.
Ja just nu är det 20 gr just nu så vi åker om 30 min & ja badkrukan jag asså kommer inte vänta på att dyka i....tur att vi har fler som kan passa dom små så vi mammor kan bada....plask sjökon är på ingående AKTA! ha ha

3 kommentarer:

  1. Jag kunde nästan inte släppa taget om dig och pyret och Erik...puss på er och nu ska vi till stranden och denna valrossen ska hoppa i..akta ungar gammelmorsan kommer=) kram och puss Hälsa!!

    SvaraRadera
  2. Wish me luck..suddis och m ska ta med mig ut på stan.....hur ska detta gå.....jag som inte har varit på krogen sen 96...hur raggar man..måsten man ragga? och vad gör man om man vaknar upp i fel säng?....HJÄLP=) kram ha ha fylle mig puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara upp med dig på bardisken så fixar sig allt......vi ser fram mot bilder...Sudd glöm inte ta bilder.....folket i k-krona ska få se troskanter vill jag lova..hoppas micke läser detta..vi tjejer skrattar så pinkar på oss ha ha! blogmama by night...bloggmamma på dagarna puss och jag goolar för mamma......

      Radera