söndag 21 juli 2013

Solbränd..NOT

Jag gjorde ett försök att tävla med Sudd &Malin om att bli brun..men jag ger upp..dom ligger raklånga i timtal utan att röra en muskel..så mamma och Linda får vända på dom så dom inte somnade:) fast vi vann kriget om vem som kunde stänka mest vatten..Linda..mamma marie  & Oskar blev dyngis...
Oskar försökte strippa sin mamma och vi andra skrattade så vi nästan föll omkull.. tur att mamma tog honom innan det var försent..Linda hade inte varit glad annars...nu får jag en syrlig kommentar från Linda att hon har en snyggare rumpa än mig..:) ja men Suddis har en ännu snyggare blir mitt svar.

Igår blev det lite sent..inga nakna rumpor där men vi hade brudnatt...bara brudar killarna var ute vi höll filmfest...i linne och trosa i ladan..det ni killar..som läser..det skulle ni sett:)
Vi ska nog inte va uppe så sent inatt..pyret vill nog ha sin mamma pigg på morgonen...idag var hon väldigt trött..:) kramiz


1 kommentar:

  1. Nu ska jag ge tillbaka...du har ju större byst så den borde ju bli solbränd eller?=)

    SvaraRadera