fredag 26 juli 2013

Hemma

Vi kunde stannat en dag till men vi åkte hem idag för det fanns tid och plats på flyget & gud vad konstigt att plötsligt inte ha pyret hos sig..titta i hans ögon lukta på honom..
Erik & jag pratade om det på flyget vi saknar  honom otroligt mycket redan..natten & dagen kommer bli jättekonstig att inte höra hans andetag..inte få borra ner näsan i hans kläder..snyft..men mamma och linda med familj ska ha min lille prins och jag ska tillbaka till jobbet på måndag..men imorgon åker vi till eriks föräldrar på middag.
Men först ska jag gå och lägga mig inatt utan pyret..ja vi ska lägga oss=) inget sånt inatt..om ni nu trodde att vi skulle passa på.kanske imorn:)

2 kommentarer:

  1. Gullet det måste kännas konstigt men samtidigt skönt eller?
    Och passa på vet ja...imorgon kanske nån aver har huvudvärk=) KÖR järnet! kram

    SvaraRadera
  2. Gumman jag förstår dig precis men du ska inte vara orolig Micke tog ingen öl idag..annat blir det imorgon men då får han inte vara hemma..för då ska vi ha tjej och pyretkväll=)
    Skickar bild på pyrets madrass imorgon=)
    Hälsa Erik och hans föräldrar och kramar och pussar och vi pussar och kramar pyret från både dig och Erik när han ska lägga sig i syrrans rum sen.

    SvaraRadera