söndag 28 juli 2013

Hemma bra...? inte utan prinsen

Här är det tomt..jag & Erik är hemma..pyret min prins är inte hemma..gud vad jag klagar men alla som är mammor eller pappor förstår nog inte hur mycket man saknar sitt barn.

Isa fick vara mitt barn en stund igår och jag gosade in näsan...mys mys..så idag har jag smygit undan och suttit i soffan med pyrets ena tröja en stund..Erik tittade lite & log..stolla:) visst är jag & den var tvättad så inget dregel &snusk..bara lite trösttycksynd om mig sniffade....:) snyft.

Nu ska vi ha lite kaffe..Erik har gjort kladdkaka..& jag ska tröstäta lite förr imorgon ska vi upp tidigt...kramiz

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig precis...det måste vara tomt..lilla pyret är ju så gullig..han får nog kramar i massor av Linda och Anna.
    Tröstkramar till dig och Erik

    SvaraRadera
  2. Tur att telefoner finns för pyret saknar dig, han bjöd oss på ett rejält skratt igår när försökte ta iphonen och trodde det var du..ja inte så konstigt när du var på tråden....han fick ju jätteögon!
    Nu går vi ut en sväng mamma din pyret och jag kram och puss

    SvaraRadera