måndag 15 juli 2013

Jobbigt lååång väntan

Måndag & första arbetsdagen på veckan..jag har ett hål i schemat & sitter på kontoret..för dom som inte vet vad mitt kontor är så är det precis där jag sitter för tillfället..vilket är i ett personlarum helt själv på ett boende..och bloggar:)
Min tid räcker inte till....till allt...men mamma kommer ju snart hit på fredag så då kommer mitt liv att förenklas och jag ska ha en veckas semester..oooh vad jag längtar...pyret längtar efter sin mommo:) & vi ska ju raka spåret hem till Linda för semestermys..men fredagskvällen ska vara vår egen då mamma jag erik & pyret ska vara tillsammans.....mysigt så nu kallar jobbet på mig..full galopp..sockertopp kramiz

2 kommentarer:

  1. Älskade gullet! ni är så välkomna och syrran ligger i startgroparna..hon går på nålar inför torsdagen...lova att du stressar av innan torsdag kram och puss

    SvaraRadera
  2. Då möts vi på lördag..det ska bli så fantastiskt roligt att träffas..jobba lugnt nu och se till att packa..Jonas hälsar! kram

    SvaraRadera