fredag 22 mars 2013

snö

Denna snö & kyla, sara jag & ungarna tänkte ta en liten promenix igår..vi ändrade oss efter ett kvarter & gick hem till mig igen det blåste snöade och fy fasen..nej en kopp kaffe lite gott & lite mys i soffan med ungarna istället..idag är det -6 lite sol & jag pyret funderar på att ta en liten promenad...han var supergosig imorse & låg riktigt nära...för att sen avsluta gosningen med en riktig rökare..såna är dom killar..även dom små:) BLÄÄ men den kom inget utan bara luft..man kan inte låta bli att le lite.
Kaffet i muggen är strax slut så hinner vi ut innan det snöar & solen går i moln så är jag lycklig ska ni veta kramiz

2 kommentarer:

  1. Stanna inne gumman så mycket du kan jag vill inte heller gå ut men måste ut imorgon, hälsa erik och ge en myskram till pyret.
    puss på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Gör ett litet bloggryck...får vi se hur mycket det blir=)
    Kram och puss Marie

    SvaraRadera