torsdag 28 mars 2013

Café

Nanana=) tiden går långsamt ibland & idag går den otroligt sakta, Sara kommer vid 11 & vi ska ut på långpromenad till caféet..mums..pyret isa ska självklart få lite gott..men inget kaffe..det får bli mer för dom..vi tar kaffe...så den som trodde att jag ska hålla igen för min nya mages skull kan hoppa upp & sätta sig på att jag ska bunkra för i helgen blir det zumba för hela slanten...skump..skump..ha ha..vad som skumpar säger jag inte...
Men nu ringer det på dörren så nu är min väntan över..tjingling=) kramiz

3 kommentarer:

  1. Ja jag saknar er och önskar att vi kunde träffas men till sommaren får vi allt slå till och semestra ihop..tror nog att Linda tar emot oss allihopa=)
    Hoppas promenaden blev bra..och gott kaffe är aldrig fel kram Marie

    SvaraRadera
  2. Gud vad sugen jag på café jag blev nu=) ni är sååå välkomna vi saknar er allihopa..jag ringer imorgon för jag har faktiskt ledigt imorgon..lyx=) kram

    SvaraRadera
  3. GLAD PÅSK gumman..ungarna sover efter en kväll med äggmålande..kladdigt men såå kul.
    Nu är det tid för oss själva...skönt filmtime=) kram

    SvaraRadera