lördag 2 mars 2013

Mellofestivalen

Vi är hemma hos svärföräldrarna och ska snart slänga oss i sofforna & kolla på mello..när vi kom hade dom redan fixat middagen och vi kunde sätta oss till dukat bord..som jag åt:) pyret fick sitta bredvid famor:) som hjälpte honom..skönt för mig att bara titta lite & äta min mat i lugn & ro..rätt ovanligt då pyret brukar ta all min tid men ikväll är det famo faffa som gäller i deras soffa..erik & jag kan få lite lugn &ro..... en stor godisskål inom räckhåll för mig &erik.. filten på snart så får vi se hur kvällen blir.. kramiz

2 kommentarer:

  1. Hälsa alla och jag tyckte inte att någon var bra..fast suddis höll ju på Robin och hon skrek rätt bra när han gick vidare..vi andra log och flinade lite..lilltösens favvo..fy va elak jag var nu hon har ju faktiskt passerat tonåring=)
    kram från oss och nu ska jag lägga mig..upp tidigt=(

    SvaraRadera
  2. Godmorgon gumman hälsningar från ett soligt söderland=)
    hur har ni det där uppe?
    Hoppas ni mår bra och fått sova ut krama pyret och erik från oss och vi önskar en trevlig lördag

    SvaraRadera