lördag 23 mars 2013

Hemma

Erik jag & en sovande pyret är ensamma hemma, rätt ovanligt men skönt imorgon kommer sara med familj på lite middag fika & en chans för småttingarna att leka av sig på golvet så vi vuxna kan sitta och prata av oss..men jag lovar att jag kommer att ligga på golvet & leka loss lite..
Nu är det filmdax igen & sanningens ögonblick jag fick ett infall att faktiskt visa upp min mage..som när pyret låg där i var rätt stor..nu är den inte så stor och jag är faktiskt rätt nöjd...erik oxå:)

2 kommentarer:

  1. Jag visste det du är amazing=) gullet och gillar inte Erik det så får han sova på soffan..jonas hälsar och idag är han och jag soffpotatisar som pimplar kaffe och mumsar wienerbröd..kram

    SvaraRadera
  2. Hell yes gumman bara flånta=) du är underbar..kramar och pussar=) och jag ska strax lägga mig..ledig imorgon men trött som fasen...

    SvaraRadera