måndag 21 januari 2013

Nu är det  rätt ok...ingen sjukdom, jag måste säga att nästan en veckas sjukdom där sängen varit min bästa vän, pyret fick evakueras till sara i ett par dagar för jag var inte ok nog för att ta tag i något, & influensa småbarn är inte bra.
Nu har Sara isa pyret klarat sig för dom höll sig undan men vi hade telefonkontakt..fy fasen för sånt..Erik tyckte synd om mig men han sov på soffan men i helgen var vi återförenade igen dock sov vi bägge två som stockar.
Pyret kommer hem idag jag ville få tid till att städa och sprita allt..ulk..fy vad äkligt med baciller virus...så nu ska jag städa färdigt &väntar jag på att dom ska komma vid 11..kramiz

2 kommentarer:

  1. Bra! tror nog att lilla p blev nöjd och du med=)
    skönt att du är pigg igen, vi var lite oroliga kram

    SvaraRadera
  2. Nu lägger jag mig så ringer jag sen...zzzzz dax! liksom=) kram

    SvaraRadera