måndag 7 januari 2013

Skönhelg pyret och jag passade på tillbringa helgen hemma hos Sara...soffläge..tjejsnack & äta gott vi hade ju lite att ta igen efter alla storhelger..hon var ju i dalarna hos sina föräldrar isa ville träffa sina gammlmommo faffa:) som hon skulle sagt..och nu fick pyret & hon träffas så dom låg på golvet & kramades..lilla plutten har blivit tjejtjusare...brås nog på Erik...grrr..skulle bara våga ...mammorflickvänner bits..bara så ni vet..:) ja just d sara & jag passade på att träna..julmaten lägger sig som en badring annars..runt magen då alltså, kanske ska kallade det för livboj?...studsboll:)...men zumban gick bra..lite småförkyld men d gick bort efter ett tag...d man inte lider av...skulle vara storhetsvansinne då eller?
Nu är snart Erik hemma kommer vid 8 fy vilka dagar han har..pyret får inte se sin pappa så mycket nu upp tidigt..sent i säng & ingen kontakt emellan...tur att vi hade julhelgen på oss..neehee nu ska jag slänga i en tvätt & vänta på erik. kramiz..pyriz sover..

3 kommentarer:

  1. Såg bilden på pyret..vilken gullunge=)
    Du...är du säker på att zumban gick bra eller stod du still och fejkade och tittade på..och hyrt in en dubbelgångare..
    Nåväl ha det gott och snooza nu imorgon hoppas bilderna blev bra..kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda som dansade var min mage..resten stod still:) sånt där kan få folk skadade har jag hört..typ magomvridning, klart jag kör med stand in så jag kan ragga på killarna i väntrummet..säg inget till erik..

      Radera
  2. Gud så fina bilder..jag blev jätteglad och T ville ha sin bild inramad direkt..Micke fick hjälpa till för jag orkade inte..usch när jag säger så så är det illa...huvudvärken gör att man nästan spyr..Tack! och dom hamnar på bästa platsen så fort jag orkar.krama Erik och Pyret..puss gullet!

    SvaraRadera