torsdag 3 januari 2013

Hemma

Efter en lång blåsig resa är vi hemma igen fast vi hade gärna stannat om inte Erik behövde hem för att jobba, så tidig läggning för oss ikväll han ska upp vid fem.
Hur har vi haft det? otroligt skönt & det har varit så fantastiskt att träffa mamma mormor linda och hela familjen usch jag bor för långt bort för mitt eget bästa.
Nyårsafton firades  hos Linda & vi stod ute och tittade på fyrverkerierna & hon stod där & höll Pyret i sin famn..vem jag höll i min famn? inte Erik utan Suddis, mamma kramade Tilda..och Erik hade Oskar på sina axlar..så det blev en riktig familjestund & jag saknar dom oändligt.
Pyret har fått se hela sin släkt och blivit gullad med av alla..jag fick knappt hålla honom=) men jag lånade ut honom med glädje & när man såg mormor med pyret i famnen så såg jag och mamma på varann och myste.
Nu är Erik & jag trötta & pyret sover så nu ska vi lägga oss efter en lång resa hem, ett nytt år tänk så fort det går...

1 kommentar:

  1. Tack gullet och jag älskar dig och tillbaka av hela mitt hjärta, se nu till att ge pyret massor av kramar och pussar och hälsa Erik

    SvaraRadera