tisdag 22 januari 2013

Gosa:)

Nu har jag äntligen min lille plutt hemma sen igår och natten blev rätt gosig..ja när han & Sara isa kom hit mötte jag upp nere på gården och pyret blev jätteglad fick stora ögon och sträckte sig mot mig..en stor kram utdelades till alla & pyret ville inte släppa mig med blicken på hela kvällen, gosungen har varit helt mammafixerad, så även i morse då han skrek tills jag kom fram till sängen & lyfte upp honom han blev tyst direkt tittade med glada ögon så idag har jag & pyret varit hemma hela dagen och bara varit..rätt viktigt det där och snart kommer Erik så jag ska fixa lite mat. kramiz

1 kommentar:

  1. Klart att pyret saknat dig=) vam gör inte det...passa på att hålla om honom för snart är han svår och fånga när han börjar springa runt..kram

    SvaraRadera