onsdag 6 november 2013

Ensamma

Vi känner oss lite ensamma..erik jag & pyret har sen igår inte fått ha kvar Marie och Jonas..det var sååå lyxigt att få pyret passat av dom..jag märkte direkt på pyret i måndags när jag kom hem dom hade varit på promenad, fikat & lekt..pyret som som en gris när jag kom hem..motiverad..aktiverad och marie, jonas var så nöjda med sin dag..tisdagen blev inte sämre...men sent i går kväll åkte dom hem...inte kul. speciellt då pyret fick åka till dagis idag..ovant & lite tråkigt..pyret grät när jag lämnade honom..bortskämd..jag vet men lite lyx kan man ju unna sig..nu väntar kudden..pyret sover så då får en trött mamma sova..

2 kommentarer:

  1. Tack själva och vi pratade om pyret hela vägen hem..lille gullungen..vi skulle tagit med honom hem=)
    Nu är min rast slut så nu ska jag städa och fixa lite..sen slutar jag vid ett..puss

    SvaraRadera
  2. Kan förstå att du blev lite lyxad..slippa lämna på dagis...men jag åker hem till din mor imorgon och blir ompysslad=)
    Ska jag hälsa något ha ha... puss gumman

    SvaraRadera