lördag 30 november 2013

julmarknad

Vår lördag började med julmarknad..hela förmiddagen med julstånd..fan ikväll ska jag fan ha annat stånd i närheten sa sara..& vi skrattade högt åt hennes väsande kommentar...you kill me SARAH:) nu har vi inte tänkt att åka någonstans alls för alla finns just nu i vår lägenhet..& sara jag erik daniel sitter vid tv.n isa pyret sover i rummet intill..vi har uppsikt genom glasrutan..smidigt så att de inte hittar på ngt bus..småttingarna är helt slut efter en lång..kall dag ute..vi med för det var lite kallt i längden..skulle tagit mössa vantar..men är ju rädd om håret:)
Nu ska vi kolla på avantar...så kramiz & sov gutt sara får ta det där med s-et senare..

3 kommentarer:

  1. Obetalbart men så är hon ju sån...hysteriskt komisk=)
    Gumman j och jag önskar en skön natt..vi ska ha det..om vi inte somnar i soffan....kram

    SvaraRadera
  2. Fick hon något? är frågan en trött mamma frågar sig...du jag vet att jag ibland snusar..snarkar gör karlar..din mamma och jag är ju precis likadana...i soffan=)
    kram på dig gumman och ge p, e stora kramar

    SvaraRadera
  3. Ringer imorgon..nu zzzzzzz=)

    SvaraRadera