lördag 19 oktober 2013

Hos saras

Sara & jag har varit & på zumba idag & vi sover över hela gänget...gänget ja...erik jag & pyret...som har gosat med sin flickvän mest hela dagen....dom är nog snart gifta..vi skrattade åt deras samtal..två 1/5- 2 åringar har ju väldigt bra ordförråd.. sara & jag var riktigt varma & goa efter träningen..man får verkligen upp tempot.. svettas både här & där..tur att det inte är pardans...vi tjejer med så att säga lite större behag svettas även där så svart bh eller mörkblå är att föredra:)
Nu är bara vi vuxna vakna småttingarna sover gott i samma säng..det ska börjas i tid..dubbelsäng för 2 åringar finns d?....ska fråga på ikea eller jysk nästa gång.

3 kommentarer:

  1. Härligt gumman!! jag har bara jobbat jobbat så nu är man ledig imorgon..vila=)
    Jag ska hinna träna imorgon för det tänker jag inte missa så då får man ju vila sig före...det vet=)
    Kram och pyretpojkvän är en riktigt casanova ha ha

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag fick tid till gympa men denna veckan är det fullt...kanske kan man smita iväg på Torsdag....jag fick träning med putt av hdstol idag....det i grus oxå..
    När blir bröllopet? isa och pyret=) du får redan nu fixa smoking... kram

    SvaraRadera
  3. Gumman ring gärna ikväll=)

    SvaraRadera