onsdag 16 oktober 2013

BVC

Jag var ledig idag..semesterdag för min lille skulle på kontroll till bvc så då vägdes han, mättes..men nej han väger inte 90 kilo 2,15 lång utan brås säkert på mig:) men han ligger inom rätt vikt längd alltså inget att oroa sig för.
Men pyret gillade att ha sin mamma hemma mitt i veckan, jag med:) och efter bvc åkte vi iväg till affären för lite handling men innan detta så tog vi en fika på stan..bara pyret & jagman får passa på för mitt i veckan är man aldrig ledig annars.
Nu sover pyret & jag ringde sara för att skryta lite..isas pojkvän är toppform. ha ha vilket par & det blir dejt på lördag hos isa........ja dom brukar ligga på golvet & kramas..hur sött som helst:)

1 kommentar:

  1. Bra att allt var okej..lilla vännen fick en rejäl koll gud vad jag saknar honom gulleplutten=)
    Han brås ju på dig så då är han helt enkelt perfekt......krama honom från oss!!! kram gullet vi hörs

    SvaraRadera