torsdag 19 september 2013

Trött..

Efter en lång dag så piggar Pyret upp mig för så fort han får se mig så sprider han glädje i mitt sinne..min lilla prins..nu sover han gott efter maten & jag fick en stund framför datorn..tittade på Sarah efter tips får Marie...plötslig sitter jag där & gråter..Till dig..sjunger hon & Marie vet varför jag gråter..den som inte vet har inte råkat ut för det nångång....kram på dig Marie & Sarah som verkligen kan beröra så det gör ont.
Jag gick direkt efter att torkat tårarna ini pyrets rum & tittade på min sovande skatt..strök honom över ryggen & tankarna går till alla som inte fått möjligheten till detta mirakel.
Kramiz på er & Sarah Dawn Finer du är så vacker & helt underbar....

4 kommentarer:

  1. Ja du gumman man biter ihop och försöker glömma men lever vidare, tur att jag har Jonas...hade jag varit närmare så hade jag också gått in till pyret.
    Älskade vännen du är så omtänksam, en stor kram tillbaka och jag jobbar kväll och helg så jag åker strax till jobbet..långhelg..kram och puss

    SvaraRadera
  2. Gullet du är för söt och vi håller med fast mina ögon är snart slutna, jag är verkligen jättetrött..ska sova nu..natti hörs imorn. kram

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag sova en stund men vi kan väl höras av vid ett?=)
    jag är helt själv..fatta vad skönt!!

    SvaraRadera
  4. Såg att du ringt men jag hör av mig imorgon..måste sova snart..zzzzzzzz annars..kram

    SvaraRadera