lördag 14 september 2013

Bart?

Sara & jag är på rymmen utan pojkvänner..ungar och besvär..vi är just nu mitt i stan på krogen och ska ta en stor öl..men vi ska inte ragga..supa oss fulla eller...killar så här är det vi är upptagna men så ni vet så här ser mina ben ut inatt:) nog kan jag få en & annan look eller?...
Erik & Daniel gör nog bäst i att ha sin filmkväll lyckligt ovetande om våra äventyr..småbarnsmammorna på stan..håll i er killar....vi blir ute sent...extremt sent..Sara..nu kör vi..ja vad fan vi jobbar ju hela jävla veckan så nått kul ska vi ha..kramiz p alla..natten r ung..vi med.................

4 kommentarer:

  1. Har ni vaknat än=)...jonas och jag var ute till två var ni länge?
    Ni har tagit över tronen från Linda och mig....fan vad gamla vi är.....
    ring när du vaknat=)

    SvaraRadera
  2. Gumman din pappa håller ett vakande öga på dig=) han log lite nervöst och mindes dina tonårsfester.
    Nej gumman slå dig lös, syrran och jag var inte helt rumsrena även efter att du kom till världen..du väl hade du jacka? sådana är vi mammor=)
    Krama pyret från oss

    SvaraRadera
  3. Mamma...då..hälsa pappa att vi inte vände upp & ner på stan mer än lite:)
    & det blev ingen raggning...det fanns killar som ville dansa så det fick dom..men men sara & jag kröp ner i hennes säng vid klockan 4...& sov till 13...kramiz & hälsa pappsen

    SvaraRadera
  4. Härligt gumman men bättre än oss? aldrig det låter som en utmaning så Marie och jag ska nog knäcka er=)
    Tur att jag inte var ledig annars hade jag ringt vid klockan 8 och väckt er=)
    kram på er och sov igen nu..jag är ledig imorgon..då ska jag sova.

    SvaraRadera