tisdag 3 september 2013

Pyret jag och filten

Vi har haft gosestund..erik är inte hemma han kommer vid 10 tiden så pyret & jag har haft mysstund i soffan under en filt...allt tills pyret ska vi säga lättade på luften efter en timma..men pyret då..:)
Han var rätt oberörd av sin odör..jag avbröt gosstunden & gick ut i köket..för att komma tillbaka med lite te..när jag kom tillbaka efter en liten stund sov han tungt...man blir sån efter sånt.
Kvällen trillar på & pyret sover jag spanar på djurakuten..bättre än kockprogrammet för det har jag en hemma så det räcker..kramiz

4 kommentarer:

  1. Lille plutten eller prutten=) sånt gör susen fråga bara Micke..han sover gott efter luftombyte..
    Vi har frysen full med p-kakor men erik får gärna komma och bjuda på sina snart=)..vi saknar er kram

    SvaraRadera
  2. Alla män är precis likadana..säger dom som vet=)
    Lilla pyret kan väl inte vara äcklig..jo när jag bytte den där blöjan den där gången då hade en näsklämma suttit bra. kram och hälsa till Erik

    SvaraRadera
  3. gumman ska vi höras på kvällen imorgon?..min säng ropar på mig..kram

    SvaraRadera
  4. Gullet ursäkta att jag svarar sent men du vet hur det är med ungar..har ni haft det bra i Uppsala?...pyret på vift=)
    krama erik och pyret och sov gott gumman

    SvaraRadera