torsdag 24 april 2014

Hej hopp

Vi är tillbaka i verkligheten efter en hel vecka i Sundsvall så idag börjar allvaret och jag ska till jobbet vid klockan 9 sovmorgon visst men jag jobbar lite senare & täcker upp för min kollega som snällt har täckt för mig i veckan så nu väntar helgen då vi definitivt inte ska göra något alls utom att träffa sara m familj på middag vi blir bjudna på det för dom saknar oss så förskräckligt:) pyret har saknat isa tror jag faktiskt...

Så nu får jag allt få ändan ur vagnen & återgå till mitt vanliga liv efter en otroligt skön tid hos Eriks släktingar där uppe och pyret tyckte att dom stora ytorna var jätteintressanta att springa runt på..med sin stackars mamma i släptåg, tur att dom andra tog över & underhöll honom men han sov hela vägen hem & sa inte ett knyst när Erik bar upp honom..la honom på sängen & han vaknade vid halv fem i morse & ropade...han fick komma upp i sängen och som vanligt kom en liten hand & sökte upp min för det gör han alltid när han är snuttesjuk:) mammas hand är den bästa i världen att hålla när man ska sova..säger pyret.
kramiz
& vi har lovat att komma tillbaka till sommaren och vi hade glasklar himmel i blått hela dagen när vi var ute så jag är allt lite nyfiken på hur det kommer att se ut på sommaren och här är en försmak som jag fick låna (Tack Kerstin) :)


2 kommentarer:

  1. Välkommen hem=) och se nu till att hålla ögonen på kärleksparet annars kanske dom rymmer på disco.
    Hoppas ni får en lugn helg, och jag arbetar ju hela helgen så vi hörs när vi hörs kram

    SvaraRadera
  2. Så underbart härligt och jag tror nog att isa var lika nöjd som pyret att träffas
    Välkomna hem och ring imorgon om du har tid, jag är ledig kram

    SvaraRadera