söndag 6 april 2014

ABBA!!!!

Vi är på ABBA hela dagen..Sara isa jag pyret är vid museet helar dagen vi har tittat på allt..Abbasagan passade både oss och ungarna..pyret & isa tittade storögt på alla:) & vi ger oss aldrig vi ska vara kvar hela dagen..tur att det finns mat..toa & vi har rejält med skötselgrejer till ungarna..dom ska få välja på pizza & korv idag..vi stod och tittade på mössvirkning..nej jag provade inte men det är kul att titta på dom som kan.
& kl 3 så är ju kören så då kommer hörselskydden på dom små och vi kommer garanterat att sjunga oss hela..vi har redan småsjungit abbalåtar mest hela tiden i smyg och vi är inte ensamma ALLA är på ett jätteglatt humör & hoppas solen visar sig snart..det är lite grått väder men va alla är solstrålar idag och abba gör alla glada så är det. kramiz

5 kommentarer:

  1. Åååh vad avensjuk jag blir.. Marie och jag skulle ju varit med på en sån sak.men avståndet är i mot oss..men tur att ni var där så messa allt så vi får höra hur det var kram till dig och pyret..hälsa sara och isa

    SvaraRadera
  2. Fy så avis jag blev där skulle man varit och tog ni bilder? isåfall vill jag ha!! kram

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk!!!!! krama Pyris från oss..du är väl ledig nu eller?

    SvaraRadera
  4. Glad påsk och ring i eftermiddag om du vill, vi är ute på promenad kram puss

    SvaraRadera
  5. Pinis=) hur gick det på norrlandsresan..fick ni se något norrsken? kram

    SvaraRadera