lördag 22 februari 2014

What..if

Tänk om jag vann lite pengar ja mkt pengar då vad skulle lilla jag göra? Sara jag sitter och pratar & kom upp med detta..jag skulle kanske sluta jobba fast jag älskar mitt jobb..dra ner på arbetstimmarna definitivt och bara gå på halvtid mer tid för pyret erik & i slutet mig oxå

Hela fucking veckan gick åt till jobbet..men kvällen får man göra till vår..pyret & min & sen kommer erik hem helt slut..det är livet som heltidsfamilj..men på torsdag nästa vecka ska jag erik och lilla pyret smita..två dagars ledigt blir fyra med helgen 6 vi flyger ner till Linda för att ladda batterierna som som sagt är slitna.

Nu väntar lite mer film & både isa & pyret sover i soffan..under samma filt:) dom är sååå gulliga ihop sara & jag önskar gonatt kramiz

2 kommentarer:

  1. Gumman ni är så välkomna och jag är helt färdig efter en lång dag, tur att man är ledig imorgon och jag ska bara lämpa av ungarna så ska hem och ta ett långt varmt bad på förmiddagen.
    krama pyret från oss och jag kan inte vänta tills han är i min famn=)

    SvaraRadera
  2. Ja du vännen det är lite av en dröm för oss alla att dra hem storkovan så man kan lägga av..stoppa tårna i sanden..och bara vara för sina nära och kära..istället för att stressa runt och invänta semestern..ledigheten eller vad man nu längtar efter.
    Ge en kram till pyret från mig..den lille vännen och perfekt att ni smiter i helgen..Linda springer nog på väggarna tills ni kommer=)
    kram och må gott

    SvaraRadera