lördag 25 januari 2014

Lång vecka

Jag som fan jobbar heltid har tyvärr inte den orken att blogga..jag har fullt upp med att få ihop min tid som småbarnsmamma & jobbet..träningen som nu har blivit lite lidande för jag hinner inte så en vecka utan zumba eller friskis..gud vad jag saknar detta & man känner sig otillräcklig.
Sara & jag har planerat en liten middagsträff så hon fixar lite mat & pyret jag & erik kommer dit lyxigt mmm så gott & nyttigt...ingen snabbmat när erik ser...så är det att vara ihop med en kock.
Nää nu ska jag & erik knyta oss & landa på kudden....inget humpa bumpa idag bara sova..usch så tråkig man blivit..men vi är slut bägge två..jag som bara är 27...hur ska man då bli efter 30..då är man ju skitgammal..som erik:) nää nu var jag elak...kramiz

2 kommentarer:

  1. Gullet du är inte ensam, jag har inte heller haft lust eller tid så tur att vi har kontakt på mob..mail=)
    Sov gott och krama prinsen från oss

    SvaraRadera
  2. Är ni hemma hos eriks ikväll? mobba mig om du känner för det=) puss

    SvaraRadera