tisdag 13 augusti 2013

Tålamod

Just tålamod är inget jag är speciellt bra på..jo på jobbet är jag den som tålmodigt väntar in en patient som har problem att röra sig, är ledsen eller kanske behöver tid att återhämta sig, privat är jag orosmolnet som alltid är på väg..rastlös..kanske därför jag ibland inte har tid att blogga:) jag har alltid något på gång & nu har rastlösheten tagit över..jag saknar pyret och han kommer på fredag..jag kommer krama sönder honom:) gullet...
Mamma har ju åkt hem till sig med pyret så pappa & mamma får vara själva med honom till fredag..och jag lider...i tysthet.
Erik säger inte så mycket men ibland säger han att nu skulle pyret gjort så....då lider jag ännu mer...men nu väntar sängen..upp tidigt & iväg till ännu en dag av möten..planering och tidsbrist...& allt ska ner på papper för inget får missas...kramiz

4 kommentarer:

  1. Gumman min vi kommer på fredag så håll ut tills dess..just nu är pyret och jag och morfar=) på väg till middag, det ska bli spännande med pyret på restaurang..lite som när du var liten.
    många kramar och pussar från oss.

    SvaraRadera
  2. Hur kan du stå ut..jag skulle aldrig..gussiga pyret jag måste få träffa honom snart igen får fråga din mamma om jag kan komma förbi innan dom åker kraaam//Suddis:)

    SvaraRadera
  3. Suddis! du är välkommen men kom innan fredag, vi betalar bensinen om du kommer..pyret och vi vill att du kommer//Anna

    SvaraRadera
  4. Sover ni eller är ni vakna?..vi är liksom lite nyfikna=)
    vi vill ju veta hur pyret mår..och ni också!
    kram från oss

    SvaraRadera