lördag 17 augusti 2013

Lugn!

Vi har det underbart mamma är här..och min älskade lilla plutt är här..han sov när mamma & han klev av planet...han kan sova genom nästan alla oljud:) mamma kom fram med honom & jag jag fick äntligen min lille prins i famnen.
En tår föll & mitt mammahjärta blev helt igen..ja jag har saknat honom så otroligt mkt..han sov hela vägen hem..vi la honom i hans säng men vi hade flyttat ut den i köket så jag skulle ha 110 koll på honom.
Vi satt där och drack kaffe när jag hör att han prasslar & vänder på sig..jag smyger fram..tittar på honom och ler..min lille..han vaknade slumrig & trött men så fick han se mig, vilken reaktion han tittar spärrar upp ögonen och blir helt hysterisk..jag med och jag tar honom i famnen & han kramas stenhårt..han saknade tydligen sin mamma..plutten så idag har han full koll på mig jag får inte försvinna ur hans synfält..men nu tar vi lite kaffe & pyret får glass..vi med mamma köpte god glass med jordgubb och grädde..lyx:) & pyret mamma erik & jag är jättenöjda..den lilla familjen är samlad. kramiz

3 kommentarer:

  1. Underbart gumman och mitt mammahjärta förstår precis, syrran skrev ett sms efter halva resan och meddelade att pyret sov tungt=)
    Nu är vi samlade i köket och ska ta en fika, äppelkaka med vaniljsås

    SvaraRadera
  2. Krama sötis från oss..ha var så söt i torsdags:) pusss från oss, nu ska vi se film...kram&puss

    SvaraRadera
  3. Snabbtitt..jag ska upp tidigt imorgon så jag måste klaga lite...jag är redan trött så sängen ropar redan.
    Hälsa mamma din och krama pyret från oss alla och puss på dig gullet nu ska jag krypa ner och zzzzzzz

    SvaraRadera