tisdag 22 december 2015

Julledigt:)

Idag är det sista dagen innan ledigheten & jag arbetar till klockan 1... härligt & lite lyxigt.
Bilen är packad...det enda som inte är inpackat är Erik, Pyret och lilla mig men så fort jag slutat cyklar jag hem i väldig fart för att vi ska kunna åka hem till mammas.
Jag fick ett litet avbrott i jobbet & då passar jag på att blogga av mig lite men jag måste väl erkänna att jag är rätt kass på det den sista tiden..pyret Erik, livet &  har kommit före...& idag är det resan hem som jag längtar efter.
God Jul till alla från mig Erik & pyret som säkert sover fortfarande:)

3 kommentarer:

  1. Vi syns i mellandagarna..nu ska J och jag mysa lite för det är inte ofta vi är lediga tillsammans sen åker vi till mina föräldrar i kväll för lite julmys. kram

    SvaraRadera
  2. Härligt gumman och sov nu gott för syrran tar hand om pyret tills jag kommer..då blir det kramkalas=)

    SvaraRadera
  3. Vi får räkna med en snöfattig jul...men så länge vi har godis...god mat och trevligt sällskap så saknar iallafall inte jag snön. Kram och God Jul

    SvaraRadera