lördag 2 maj 2015

Sara jag & natten lång

Vi åkte på zumba först...sen till gympa en timme senare och i natt dans för hela slanten..inga pojkvänner..inga ringar bara fritt fram för tryckare..lite zumba lite höfter & lite alkohol..mest öl & bara lite lagom fulla så dansen inte blir lidande.
På vädret sa dom att det skulle vara varmare så kjol på..det svänger ju så..om min rumpa då..usha fylleskriverier ignorera detta ifall du är arbetsgivare eller vill anställa mig fast jag är ju redan fast..i dans & snart kliver s & jag upp på golvet igen.bra med killar i kväll men bara dans..inget gnidande:) puss på alla & en låååååång natt väntar, klockan är ju bara 1...kramizar pussizar

1 kommentar:

  1. Underbart härligt och hur många killar dansade ni slut på? säkert en hel drös för ingen pallar med supermorsorna.
    Kram och puss till pyret och dig

    SvaraRadera