fredag 21 november 2014

På rymmen

Ibland får man ta chansen & ikväll tog vi verkligen ut svängarna & satte oss på flyget till mamma...vi var ju där förra helgen men som den globetrotter=) jag är så kunde jag inte motstå förfrågan från mamma om vi ville följa med till Ullared.
Shopping är mitt liv så pyret..jag Erik åkte..Erik kommer inte uppskatta detta så han får underhålla sig med dom andra gubbarna & jag mamma..Linda..Marie..sudd och lilla pyret packar in oss i en bil imorgon..tidigt..suck & drar till ullared usch det går åt pengar denna månad men varför spara till man blir gammal....jag lever för nu för har jag jobbat & slitit så kan jag kosta på mig...vi köper julklappar till pyret...& han får hänga på oss brudar oavsett han vill eller inte.kramiz & nu ligger han i famnen på Linda & han har det sååå skönt..mamma..Marie & sudd hade också gullestund...jag med..men så är han ju så gullig....åååh:) ha ha kramiz

4 kommentarer:

  1. Vi är så glada att ni kom=) och nu ska jag gå och lägga mig..pyret sover hos syrran=) Marie sover hos mig..Sudd hos dig..mysigt..frågan är bara var sover Erik?=) puss natti

    SvaraRadera
  2. Se nu till att inte vara ute för sent...mamma mormor och Marie jag sitter uppe och väntar.....puss

    SvaraRadera
  3. Tack för en otrolig helg och krama pyret lite x-tra=) fick ni hem alla paketen i bilen?=) det såg fullpackat ut...kram

    SvaraRadera
  4. Var gör ni idag då och har du vaknat efter nattliga eskapader gullet=) krama pyret från oss..hutter vad kallt det är ute...jag vägrar gå ut. kram

    SvaraRadera