lördag 23 augusti 2014

Stadsliv

Sara & jag njuter av livet pulsen & friheten för inatt är vi barnfria..inga isa inga pyret som bägge sover sött hos sina pappor vi är fria som vinden.
Natten har varit full av dans..lite flört & inget hankypanky:) utan två mammor som vet hur man rumlar tumlar allt annat än kläder idag..rent hus på dansgolvet..here comes LINA & SARA..superladies...moms.
Visst jag är från landet men stan är mitt revir nu men visst det är skönt att komma hem men hemma är &så här...vi sover nog länge imrn tror ni?!:) puussss kramiz

2 kommentarer:

  1. God morgon GOD MORGON!! hör fåglar sjunga....ha ha din stackare har du h-värk? ta en pamol och sov på saken=)
    När ska pyret få träffa sin mamma? upp med dig sötis annars ringer jag din mor!.. puss

    SvaraRadera
  2. Linis ring imorgon om du orkar och vill jag är hemma hela dagen..ja inte inne "hemma" hela dagen utan hemma i M alltså=) puss

    SvaraRadera