söndag 22 december 2013

Packat

Nu trodde ni allt att jag hade supit till det..men..icke:) Allt är packat! utan småprylar som ska med imorgon..pyret ska ju med han räknas in som småpryl...vi åker vid typ halv 8..läge för zzzz snart och jag hoppas verkligen inte att det kommer att bli snökaos.
Tänk alla kommer till mormor & morfar imorgon..stormning av slottet..dom kommer att få fullt upp erik & jag har redan beslutet att lämpa över pyret till första bästa..det finns många som vill:) så vi kan få sova tillsammans utan småttingar..men vi vet redan hur det kommer att bli.jag/vi får säkert besök av en liten Oskar & en lite större Tildis..men vi kan leva med det och dom kommer säkert att flytta på sig....bäst man lägger sig för det blir tidigt imorgon..väldigt tidigt och vi turas om att köra..Erik börjar..jag tar över efter Söderköping..pyret vill inte ta över efter oskarshamn så jag får väl köra resten....kramiz

1 kommentar:

  1. Bra att resan gick bra..är du säker på att pyret inte körde? finns det något han inte kan..gullungen kram

    SvaraRadera