lördag 13 april 2013

Ny unge

Jag & Erik har fått tillökning:) nu blev alla oroliga..mamma undrar om...men nej ingen hemlig graviditet på G utan Sara åkte iväg på kryssning till Finland i helgen så då passar vi isa, pyret är sååååå nöjd att ha sin flickvän här..dom har gosat mest hela dagen..sov tillsammans åt tillsammans..ja han är definitivt inte rädd för tjejbaciller.
Nu sover dom..lite lustigt är det att dom somnar nästan samtidigt & vaknar ...Erik brukar vi göra det?....erik skakar på huvudet..glöm det älskling blev svaret..jaha vi har kommit så långt i vårt förhållande att nyförälskelsen lagt sig & vi blivit...jaså du är vaken..det hade jag inte lagt märke till...TACK älskling för den uppmärksamheten.
Nähä vet ni vad starwars kommer ikväll..erik skulle titta..jag sa skjut mig..om jag sätter mig där..inte ens om han erbjuder mig plats under filten....ja eller fasen jag kan ju alltid råka somna för snarka gör jag ju inte så han får kolla på filmen i lugn & ro:) kramiz

2 kommentarer:

  1. Men oj! pyret har flickvän=) han verkar vara på hugget...hi hi hoppas du inte körde slut på dig för sådana små brukar hålla låda.
    Nu väntar en arbetsdag så jag och ungarna ska strax åka, kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha Erik fick väl fullt upp eller? lilla pyret han är så go!..
    nu är jobbdax och ingen rast och ro..sov gott;) kram

    SvaraRadera