torsdag 21 februari 2013

Sjuk

Vi är sjuka...jag sara isa och pyret har turats om att vara sjuka nu..FAN va jobbigt & vi har mess kontakt för träffas är inte rätt läge..hon spydde och jag har feber pyret har oxå feber med har fått medicin så han mår bättre idag..inatt var han utslagen & sov stackarn..att det aldrig tar slut..sjukdomarna..elände.blää
pyret ligger i sin vagn och jag ligger i soffan utslagen och matt..tur att erik har klarat sig...nu ska jag dricka lite choklad och krypa ännu längre ner under filten..feber är en bitch..kramiz

3 kommentarer:

  1. Stackare jag skulle varit där och pysslat om dig/er..men får sitta på ett jobb överhopad av arbete...men nu har jag lite rast i en kvart....såå mycket jobb..suck får nog gå hemåt vid 18 tiden i bästa fall...kram

    SvaraRadera
  2. Krya på er vännen och se till att ta det lugnt för dessa sjukdomar och elände tar kol på oss..våren vägrar komma..såg du förresten på Äntligen hemma det var ju från dina trakter...den där "skolan" fast det var en repris=)
    Kryp långt under filten och kurera dig snarast...kram

    SvaraRadera
  3. Bra att du känner dig bättre nu och ta det lugnt nu i helgen och får vi hoppas att sista bacillerna försvunnit för nu får det vara nog.
    Krama lillen, Erik och en stor kram från mig till dig gumman

    SvaraRadera