onsdag 11 juli 2012

Semester


Kan man kalla det jag har för semester?..pyret har inatt varit på röjarhumör och levt ut hela sitt register..bara för att mamma ska få sova så lite hon bara kan.. det är ju jag som ska röja loss på semestern!!!..tur att Linda tog över och bar väck pyret vid tvåtiden...och jag somnade..Linda lämpade sen över pyret till Marie vid halv femtiden och ja ni ser teamwork:)  nu är vi alla trötta..och har legat ute i solen på förmiddagen..Oskar& Tilda har blivit mina för idag så när vi åker till Barnens gård imorgon så är det jag som är lekledare...ska försöka minsta mina kilon ...98 kg...mot 90...målet innan sommaren är slut, pust jag hade ju 102 kilo som utgångsvikt när pyret behagade trilla ut...så nu blev mitt mål att vid sidan av pyretpassning gå ner till..typ min normala vikt..strax över 80:)
Nu till en otrolig sak...det var ju meningen att pyret & jag var på väg att åka hem nu i helgen men Erik ringde igår och frågade om inte han skulle komma hit istället..WOW! gillas:) så nu kommer vi att samlas hemma hos Linda först för att sen åka till mamma och bo där under semestern..pyret saknar sin pappa..men han kommer på torsdag, jag ska säga så här att jag ser fram mot den stunden då Erik och jag kan få vara själva en stund..här hemma hos Linda finns ladan...höromans....jajemen...att sen pyret och Erik ska få vara ensamma tillsammans är självklart, nu vill Oskar & Tilda låna mig för lite badtennis..Linda hänger på...dubbelmatch vi ska vinna tildis och jag:) Tjoooooooooooohooooooooo

3 kommentarer:

  1. Jag kommer på fredag ska bara höra med mamma först

    SvaraRadera
  2. Du pyret få gärna komma in till oss inatt igen...säg till bara=) är man inte en snäll mostermamma=)
    kram på er

    SvaraRadera
  3. Sov gott nu linis...vi tar pyret..God natt och vi längtar efter Erik kram gumman

    SvaraRadera